هنوز نمی دانید اینستاگرام چیست و برای چیست؟ نگران نباشید، درست مثل شما، هزاران نفر هستند که هنوز از مزایای گنجاندن این پلت فرم تصویر اجتماعی در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بی اطلاع هستند.
اساساً به همین دلیل است که امروز می خواهم با جزئیات بیشتری برای شما تعریف کنم که اینستاگرام چیست و چه آغازی داشت تا اینکه امروز به یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل شد.
به علاوه، من به شما نشان خواهم داد که چرا باید از آن در استراتژی دیجیتال خود استفاده کنید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید:
 

اینستاگرام چیست؟

 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی و در عین حال یک اپلیکیشن موبایل است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تصاویر و فیلم‌هایی را با افکت‌های عکاسی متعدد مانند فیلترها، قاب‌ها، رنگ‌های قدیمی و غیره آپلود کنند تا بعداً آن تصاویر را در همان پلتفرم یا بر روی آن به اشتراک بگذارند. شبکه های دیگر. اجتماعی
این نرم افزار یا شبکه در حال حاضر یکی از سریع ترین در حال رشد در جهان است.
 
 

کمی تاریخ: ریشه اینستاگرام چه بود؟

 

داستان اینستاگرام واقعاً چشمگیر است، زیرا چهار سال پس از راه اندازی آن، پیش از این به عنوان مهم ترین شبکه اجتماعی عکاسی در جهان شناخته می شد.
 
توسعه اینستاگرام در سانفرانسیسکو به دست بنیانگذار آن، کوین سیستروم، همکلاسی دانشگاه مارک زاکربرگ بود.کوین یک ابزار عکس متناسب با دوربین آیفون 4 ایجاد کرد.این محصول در 6 اکتبر 2010 در اپل استور با نام اینستاگرام عرضه شد.
در سال 2011، «هشتگ‌های» از قبل معروف اضافه شدند تا به کاربران کمک کنند تصاویری با همان موضوع پیدا کنند.
اولین عکسی که در اینستاگرام آپلود شد با دست بنیانگذار آن و با هدف انجام اولین تست این اپلیکیشن بود.
 

اولین عکس آپلود شده در اینستاگرام

 

در سال 2012 نسخه ای که برای اندروید برای عموم آزاد بود عرضه شد که در کمتر از 24 ساعت بیش از یک میلیون بار دانلود شد.در همان سال، این شرکت توسط فیسبوک به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد.
 
در سال 2013 تسلیم خواسته های کاربران شد و قابلیت تگ افراد و برندها را در هر یک از عکس های منتشر شده معرفی کرد. در همان سال، دایرکت اینستاگرام را که راهی برای ارسال پیام‌های مستقیم و خصوصی همراه با عکس یا فیلم است، یکپارچه کرد.
در سال 2015 اینستاگرام در رتبه بندی "100 بهترین برنامه آیفون" که توسط Mashable ایجاد شده بود، رتبه اول را به خود اختصاص داد و تاکید کرد که "یکی از تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی در جهان" است.

اینستاگرام برای چیست؟

این شبکه اجتماعی با بیش از 2000 میلیون کاربر فعال برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها، اعمال فیلترها و در نتیجه تبدیل عکس گرفته شده با موبایل به یک تصویر حرفه ای استفاده می شود.

روش کار بسیار ساده است.

کاربر از موبایل خود عکس می گیرد یا فیلم ضبط می کند، فیلتر یا روتوش عکاسی (نور، اشباع و غیره) را اعمال می کند و آن را با جامعه خود به اشتراک می گذارد و می تواند انتخاب کند که آیا آن را به طور موقت یا ثابت روی دیوار خود انجام دهد.
در حال حاضر، اینستاگرام چندین بخش را به شما ارائه می دهد که می توانید آنها را فشرده کنید: فید، حلقه ها، فیلم ها، راهنماها و برچسب ها یا منشن ها.
 
شما همچنین فرمت های مختلفی دارید: فقط تصویر، ویدئو، قرقره، داستان، چرخ فلک...به این ترتیب، می توانید در شبکه خود با فرمت ها و روش های مختلف ارائه محتوای خود بازی کنید.
 

مزایای استفاده از این پلتفرم در استراتژی دیجیتال شما چیست؟

 

وقتی اینستاگرام چیست و کمی در مورد منشأ آن دانستیم، بیایید ببینیم چرا من به شدت توصیه می کنم از این برنامه به صورت حرفه ای استفاده کنید:
 

مزایای اینستاگرام برای تقویت برند شخصی شما

 

اگر یک حرفه ای مستقل هستید و چیزی که به آن علاقه دارید تبلیغ برندتان است، این شبکه اجتماعی بهترین گزینه است
اما چرا؟ 40 درصد از مردم به اطلاعات بصری بهتر از متن پاسخ می دهند.
 
عکس‌ها و ویدیوها نوع محتوایی هستند که بهترین پاسخ را در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند، بنابراین این داده‌ها برای ادغام آن در استراتژی برندتان کافی است.اگر اضافه کنید که این پلتفرم بیش از 1000 میلیون کاربر دارد، همانطور که قبلاً اشاره کردم، متوجه خواهید شد که چرا علاقه مند هستید در اسرع وقت یک حساب کاربری اینستاگرام ایجاد کنید، اگر قبلاً یکی از آن را ندارید.
 

افزایش تعامل

 

این پلتفرمی است که در آن دید نسبتاً آسان است.همانطور که قبلاً برای شما توضیح داده ام، در حال حاضر این شبکه اجتماعی با بیشترین مشارکت در بیشتر بخش ها است.این بدان معنی است که سطح تعامل کاربر با محتوا در مقایسه با سایر شبکه ها یکی از بالاترین ها است.مهم! و هشتگ ها را فراموش نکنید: باید آنهایی را انتخاب کنید که بیشترین موفقیت را دارند و به کاری که انجام می دهید مربوط می شوند.
این موارد از مهم ترین مواردی هستند که میتوانید برای بالا بردن صفحه خود انجام دهید. هر بلاگر معروف در اینستاگرام از این روش ها برای بالا بردم پیج خود استفاده کرده است. 
 

افزایش ترافیک به وبلاگ شما

 

برای اینکه کاربرانی که از نمایه شما بازدید می کنند به وب سایت یا وبلاگ شما دسترسی پیدا کنند، توصیه می کنم اقدامات مختلفی را انجام دهید:
 
آدرس وب سایت خود را در بیو پروفایل خود اضافه کنید
 
یک واترمارک با نام یا URL وب سایت خود به تصاویر خود اضافه کنید
 
تصاویری از مقالات یا خدمات خود اضافه کنید