این دهکده واقع در دهکده ای کوچک و دوست داشتنی در لاپلند فنلاند، جادویی ترین تجربه را ارائه می دهد، یعنی خوابیدن در زیر نورهای شمالی.
 

دهکده نورهای شمالی، اقامتگاهی با منظره شفق شمالی

 
تجربیات سفر، تجربه‌های منحصر به فرد و خارق‌العاده‌ای که به ما اجازه می‌دهد زیباترین خاطرات یک عمر را بسازیم، از اقامتگاه نیز عبور می‌کند. دیگر بحث فقط انتخاب امکانات اقامتی برای استراحت و تن خوری نیست، بلکه تجربه ماجراجویی های غیرعادی است که بدون توجه به مقصد، جزء جدایی ناپذیر و مشخصه تعطیلات هستند.
خانه‌های درختی، اقامتگاه‌های غوطه‌ور در بیابان، کابین‌ها در جنگل‌ها و دوباره، هتل‌های مضمون و آن‌هایی که با طراحی‌های بدیع و عجیب و غریب مشخص می‌شوند، این را تأیید می‌کنند. همه امکانات اقامتی، اینها، که هدف مشترک یکسانی دارند: ایجاد ماجراهای سفر فراموش نشدنی.
 
و اگر این یک تجربه خارق‌العاده و منحصر به فرد است که می‌خواهید داشته باشید، پس تنها یک مکان وجود دارد که باید بروید. این دهکده در لاپلند فنلاند واقع شده است که در آن می توان زیر آسمان پرستاره که با رنگ های باورنکردنی شفق شمالی روشن شده است، خوابید.
 

روستایی با نمایی از شفق شمالی

 
سفر امروز ما را از میان مناظر مسحور و دست نخورده لاپلند فنلاند می برد، درست در آنجا که طبیعت بر او حکمرانی می کند و آسمان زیبایی های باورنکردنی را به نمایش می گذارد. ما در Sirkka واقع شده‌ایم، یک روستای سنتی دوست‌داشتنی کوچک که اخیراً به یک نقطه توریستی شگفت‌انگیز تبدیل شده است که مسافران از سراسر جهان را به خود جذب می‌کند.
 
پیست‌های اسکی Levi و Yllas نیازهای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی را برآورده می‌کنند، در حالی که پارک‌های ملی Lemmenjoki و Pallas-Yllastunturi، در دسترسی آسان به روستا، چشم همه دوستداران طبیعت را مجذوب خود می‌کنند.
 
اما چیزی حتی خارق‌العاده‌تر برای دیدن در Sirkka وجود دارد، منظره‌ای که درست بالای سر ماجراجویی‌هایی که به آنجا سفر می‌کنند آشکار می‌شود. ما در مورد شفق قطبی صحبت می کنیم، یکی از شگفت انگیزترین پدیده های طبیعی در کل جهان. اما این همه چیز نیست زیرا یک تسهیلات اقامتی درست در روستا ساخته شده است، روستایی در دل طبیعت با اقامتگاه هایی با سقف های شفاف که امکان دسترسی ممتاز به آسمان پرستاره را فراهم می کند.
 
وقتی نورهای شفق قطبی ستاره ها و کل چشم انداز اطراف را روشن می کنند، نمایش باورنکردنی می شود. آن وقت است که از گرمای اتاق می توان جادویی ترین تجربه یک عمر را داشت.
 
نام آن دهکده نورهای شمالی است و روستایی است که درست زیر شفق شمالی متولد شده است. این ملک که 17 کیلومتر از Levi و 33 کیلومتر از فرودگاه Kittilä فاصله دارد، کاملاً در طبیعت سرسبز لاپلند فنلاند غوطه ور شده است.
 
این دهکده دارای چندین کابین است که با تمام امکانات رفاهی مجهز شده اند و با سقف های شیشه ای بزرگ مشخص می شود که امکان مشاهده مستقیم آسمان پرستاره در غروب خورشید را فراهم می کند. این اتفاق می افتد که وقتی شفق قطبی در شب می رسد و همه چیز اطراف را با زیبایی روشن می کند، می توان مستقیماً از فضای داخلی گرم و صمیمی اتاق ها شاهد نمایش باورنکردنی بود.
 
از سوی دیگر، در طول روز، به لطف فعالیت هایی مانند سافاری گوزن شمالی، پیاده روی هاسکی و پیاده روی با کفش های برفی، می توان منطقه اطراف را کشف کرد تا خود را مجذوب مناظر برفی باورنکردنی کنید که این مکان را به یک کارت پستال زمستانی خارق العاده تبدیل می کند. .
اگر شما به موزه های تاریخی نیز علاقه دارید بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موزه های تاریخی ترکیه کلیک کنید.